FAQ

Ogólne

Jak mogę skontaktować się z LUXIE?

Z LUXIE możesz skontaktować się pisząc na adres e-mail: biuro@luxie.pl

Czy muszę zakładać konto, żeby kupić albo sprzedać produkt?

Tak. Sprzedaż oraz zakup produktów dostępnych na stronie Luxie możliwe śą wyłącznie po założeniu konta

Czy mogę posiadać kilka kont na stronie LUXIE?

Tak, jednak każde z tych kont musi być założone za pomocą innego adresu e-mail.

Czym jest program afiliacyjny?

Jest to program przeznaczony dla osób działających w Internecie, w ramach którego Luxie płaci afiliantowi prowizję od wygenerowane na stronie ruchu (tj. zakupu produktów przez osoby trzecie). Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Dołącz do naszego programu afiliacyjnego.

Skąd mam wiedzieć czy kupowany przeze mnie produkt jest oryginalny?

Produkty, które są dostępne na naszej stronie podlegają profesjonalnej ocenie grupy ekspertów od mody luksusowej i przechodzą szereg testów sprawdzających ich autentyczność. Korzystamy także z międzynarodowej aplikacji Entrupy, za pomocą której możliwa jest dodatkowa weryfikacja oryginalności produktów.

Po więcej informacji odsyłamy do zakładki: Autentyczność produktów.

Kupujący

Ile czasu trwa przesyłka produktu?

Produkty wystawiane przez innych sprzedawców najpierw wysyłane są do LUXIE w celu weryfikacji ich autentyczność. Proces ten trwa do 3 dni roboczych. Dlatego produkt otrzymasz do 7 dni od momentu zakupu.

Czy produkt można zobaczyć na żywo przed zakupem?

Nie, ponieważ jesteśmy sklepem Internetowym, który jedynie pośredniczy w sprzedaży luksusowych produktów. Możesz poprosić o więcej zdjęć/filmików danego produktu.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Nie. Możliwe jest jedynie złożenie reklamacji, jeśli masz zastrzeżenia wobec otrzymanego produktu.

Ile kosztuje przesyłka produktu?

Standardowy koszt przesyłki wynosi 15 zł. W przypadku opcji za pobraniem zapłacić trzeba 20 zł.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatności kartą i przelewy za pośrednictwem DotPay.

Czy można zamówić produkt za granicę?

Tak. W tej sytuacji koszt przesyłki będzie odpowiednio wyższy.

Sprzedający

W jaki sposób mogę sprzedać mój produkt?

Zapraszamy do zakładki: Jak sprzedać, w której to zamieszczone są informacje na ten temat. W razie dodatkowych pytań zawsze możesz do nas napisać.

Jak wygląda weryfikacja wystawionych przeze mnie produktów?

Każdy produkt zostaje poddany opinii ekspertów oraz prześwietlony za pomocą aplikacji mobilnej Entrupy.

Po jakim czasie dostanę pieniądze za sprzedany produkt?

Pieniądze otrzymasz do 3 dni roboczych od momentu pozytywnej weryfikacji jego autentyczności.

W jaki sposób mam przygotować produkt do wysyłki?

Należy owinąć go w folię i zapakować w solidne kartonowe pudełko. Ważne jest odpowiednie zabezpieczenie produktu, aby nie zniszczył się on w trakcie przesyłki.

Ile wynosi koszt przesyłki produktu do LUXIE?

Koszty przesyłki ponosi LUXIE, dzięki czemu jesteś odciążony/a z opłat

Co w przypadku, gdy produkt nie przejdzie weryfikacji?

W takiej sytuacji.wysyłamy go do Ciebie z powrotem, ale już na Twój koszt. Ponadto będziesz zobowiązany/a do zapłaty 200 zł za sprawdzenie jego oryginalności (Entrupy).

Skąd będę wiedziała na jakim etapie weryfikacji znajduje się mój produkt?

O każdym kroku informowana będziesz za pomocą statusów widocznych w zakładce Moje produkty, znajdującej się w panelu użytkownika. Dodatkowo po zmianie statusu na stronie otrzymasz maila z informacją.

Jakie są kroki po wypełnieniu formularza w przypadku sprzedaży online?

Przedmiot jest na początku weryfikowany, a jego cena może podlegać negocjacji. Następnie zawierana jest umowa komisowa pomiędzy Tobą a Luxie. Gdy wszystkie formalności zostaną dopięte, to Twój produkt zostanie opublikowany na stronie przez admina Luxie. Po jego sprzedaży zobowiązana jesteś do wysłania go do Luxie.

Jakie są kroki po wypełnieniu formularza w przypadku sprzedaży przez wysyłkę?

Na początku przedmiot jest wstępnie weryfikowany, a jego cena może podlegać negocjacji. Następnie zawierana jest umowa komisowa pomiędzy Tobą a Luxie, a Ty zobowiązana jest do wysłania produktu na adres Luxie. Po otrzymaniu przesyłki ponownie weryfikujemy oryginalność produktu i następnie dodajemy go na stronę sklepu w celu sprzedaży.

Czy mogę wycofać się ze sprzedaży mojego produktu na stronie Luxie?

Tak, w każdym momencie możesz zrezygnować ze sprzedaży produktu na stronie Luxie.

Która forma sprzedaży jest bardziej opłacalna: sprzedaż online czy sprzedaż przez wysyłkę?

Sprzedaż przez wysyłkę. W 99 procentach przypadków dana rzecz szybciej się sprzeda, a Ty szybciej otrzymasz pieniądze na konto.

Dlaczego warto sprzedawać produkt w Luxie?

Nasz komis wyróżnia się szybką weryfikacją (72h) i szybką przesyłką pieniędzy (do 3 dni roboczych). Dlatego jeśli zależy Ci na sprawnej sprzedaży, to się nie zawiedziesz.

×





Dołącz do listy oczekujących Proszę zostawić email aby otrzymać powiadomienie o dostępności wybranego produktu.