Z LUXIE możesz skontaktować się pisząc na adres e-mail: biuro@luxie.pl
Ogólne
Tak. Sprzedaż oraz zakup produktów dostępnych na stronie Luxie możliwe śą wyłącznie po założeniu konta
Tak, jednak każde z tych kont musi być założone za pomocą innego adresu e-mail.
Jest to program przeznaczony dla osób działających w Internecie, w ramach którego Luxie płaci afiliantowi prowizję od wygenerowane na stronie ruchu (tj. zakupu produktów przez osoby trzecie). Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Dołącz do naszego programu afiliacyjnego.
Produkty, które są dostępne na naszej stronie podlegają profesjonalnej ocenie grupy ekspertów od mody luksusowej i przechodzą szereg testów sprawdzających ich autentyczność. Korzystamy także z międzynarodowej aplikacji Entrupy, za pomocą której możliwa jest dodatkowa weryfikacja oryginalności produktów.
Po więcej informacji odsyłamy do zakładki: Autentyczność produktów.
Kupujący
Produkty wystawiane przez innych sprzedawców najpierw wysyłane są do LUXIE w celu weryfikacji ich autentyczność. Proces ten trwa do 3 dni roboczych. Dlatego produkt otrzymasz do 7 dni od momentu zakupu.
Nie, ponieważ jesteśmy sklepem Internetowym, który jedynie pośredniczy w sprzedaży luksusowych produktów. Możesz poprosić o więcej zdjęć/filmików danego produktu.
Nie. Możliwe jest jedynie złożenie reklamacji, jeśli masz zastrzeżenia wobec otrzymanego produktu.
Standardowy koszt przesyłki wynosi 15 zł. W przypadku opcji za pobraniem zapłacić trzeba 20 zł.
Akceptujemy płatności kartą i przelewy za pośrednictwem DotPay.
Tak. W tej sytuacji koszt przesyłki będzie odpowiednio wyższy.
Sprzedający
Zapraszamy do zakładki: Jak sprzedać, w której to zamieszczone są informacje na ten temat. W razie dodatkowych pytań zawsze możesz do nas napisać.
Każdy produkt zostaje poddany opinii ekspertów oraz prześwietlony za pomocą aplikacji mobilnej Entrupy.
Pieniądze otrzymasz do 3 dni roboczych od momentu pozytywnej weryfikacji jego autentyczności.
Należy owinąć go w folię i zapakować w solidne kartonowe pudełko. Ważne jest odpowiednie zabezpieczenie produktu, aby nie zniszczył się on w trakcie przesyłki.
Koszty przesyłki ponosi LUXIE, dzięki czemu jesteś odciążony/a z opłat
W takiej sytuacji.wysyłamy go do Ciebie z powrotem, ale już na Twój koszt. Ponadto będziesz zobowiązany/a do zapłaty 200 zł za sprawdzenie jego oryginalności (Entrupy).
O każdym kroku informowana będziesz za pomocą statusów widocznych w zakładce Moje produkty, znajdującej się w panelu użytkownika. Dodatkowo po zmianie statusu na stronie otrzymasz maila z informacją.
Przedmiot jest na początku weryfikowany, a jego cena może podlegać negocjacji. Następnie zawierana jest umowa komisowa pomiędzy Tobą a Luxie. Gdy wszystkie formalności zostaną dopięte, to Twój produkt zostanie opublikowany na stronie przez admina Luxie. Po jego sprzedaży zobowiązana jesteś do wysłania go do Luxie.
Na początku przedmiot jest wstępnie weryfikowany, a jego cena może podlegać negocjacji. Następnie zawierana jest umowa komisowa pomiędzy Tobą a Luxie, a Ty zobowiązana jest do wysłania produktu na adres Luxie. Po otrzymaniu przesyłki ponownie weryfikujemy oryginalność produktu i następnie dodajemy go na stronę sklepu w celu sprzedaży.
Tak, w każdym momencie możesz zrezygnować ze sprzedaży produktu na stronie Luxie.
Sprzedaż przez wysyłkę. W 99 procentach przypadków dana rzecz szybciej się sprzeda, a Ty szybciej otrzymasz pieniądze na konto.
Nasz komis wyróżnia się szybką weryfikacją (72h) i szybką przesyłką pieniędzy (do 3 dni roboczych). Dlatego jeśli zależy Ci na sprawnej sprzedaży, to się nie zawiedziesz.